TIEDOTE ROCK THE POLE KOUVOLAN ASIAKKAILLE 7.1.2021

Rock the Polen tankotanssi ja ilma-akrobatiastudiot ovat olleet jo hetken suljettuina koronavirustartuntojen leviämisen ehkäisemikseksi, mutta meillä on oppilaillemme iloisia uutisia: Avaamme ovemme jälleen maanantaina 11.1.2021!

Kymenlaakson alue on edelleen koronaepidemian leviämisvaiheessa ja otamme tämän huomioon kaikessa toiminnassamme. Seuraamme aktiivisesti viranomaisten suosituksia ja pyrimme ottamaan ne huomioon kaikessa toiminnassamme myös avaamisen jälkeen. Tarvittaessa muutamme toimintaamme vastaamaan paremmin annettuja ohjeistuksia. Haluamme toimia yrityksenä vastuullisesti ja suhtaudumme koronaviruspandemiaan vakavasti. Tarjoamme koko kevään ajan ohjaistuntiemme rinnalla suosittuja zoom-tunteja, joihin voi turvallisesti osallistua mistä päin maailmaa tahansa. Tammikuun zoom-tuntitarjonta pitää sisällään lähes 50 ohjaustuntia. Tarjoamme Rock the Polen kausikorttiasiakkaille zoom-tunnit ilmaisiksi. Zoom-tunneille pääsee myös omilla kerta- ja kuukausikortilla. Zoom-tunneista voi lukea lisää nettisivuiltamme sekä somen aiemmista postauksista. Rajaamme joiltakin tunneilta asiakaspaikkoja huomioiden viranomaisten suosituksen ja ohjeistukset.

Tarjoamme mahdollisuuden lunastaa ostetuille Rock the Polen sarja- ja kausikorteille lisäaikaa alle esitetyn mukaisesti. Mikäli haluat tukea toimintaamme, voit jättää korvausmahdollisuuden käyttämättä tai käyttää sen vain osittain.

Korvaamme syyskaudella 2020 myydyt sarja- ja kausituotteemme seuraavanlaisesti: Mikäli sinulla on Rock the Pole Kouvolan syyskausikortti (5KK) tai loppuvuoden kausikortti (2KK, voim. 31.12.2020 asti) , saat kausikortillesi lisäaikaa yhteensä 21 päivää. Näin ollen kausikorttisi viimeinen voimassaolopäivä on 31.1.2021. Mikäli sinulla on sarjakortti (5 tai 10 kertaa), saat tuotteellesi lisäaikaa maksimissaan 21 päivää huomioiden kortin ostopäivän ja aiemman käytön. Jos sarjakorttisi on esimerkiksi vanhentunut 11.12.2020, hyvitämme kiinnioloajan lisäajan muodossa 30.11.-10.1.2020 väliseltä ajalta. Vanhentuneiden sarjakorttien voimassaolo alkaa automaattisesti juosta 11.12.2021 alkaen.Mikäli olet osallistunut Rock the Polen kursseille ja kurssisi on jäänyt kesken, olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse koskien kurssien korvauskäyntäntöjä.Mikäli sinulla on Rock the Pole Kouvolan kevätkausikortti 2021, kortin voimassaoloaika on 11.1.-11.6.2021. Voit lunastaa kausikortin näyttämällä kausarin ostokuittia lunastamisen yhteydessä.Mikäli sinulla on ostettuna Rock the Pole Kouvolan syyskausikortti 2020 ja kevätkausikortti 2021, lisäämme kaikki kiinnioloajastamme lupaamamme lisäpäivät kevätkausikortille. Näin ollen kevätkausikortin viimeinen voimassaolopäivä on 1.7.2021.