TIEDOTE ROCK THE POLEN ASIAKKAILLE 27.2.2021

Etelä-Suomen aluehallintoviraston antaman päätöksen mukaan yksityiset toimijat, kuten tanssikoulut, voivat pitää ovensa auki tietyin reunaehdoin. Aluehallintoviraston tartuntatautilain tulkinnan mukaan enimmillään 10 ihmistä kerrallaan sisältävät tilat saavat olla auki myös maanantaista 1.3. eteenpäin. Olemme käyneet läpi kuluvana viikonloppuna Aluehallintoviraston päätöstä ja sen mahdollisia vaikutuksia meillä täällä Rock the Polella. Rock the Polen tankotanssi- ja ilma-akrobatiakoulut pitävät ovensa toistaiseksi auki. Seuraamme tilannetta, viranomaisten antamia ohjeita sekä määräyksiä ja toimimme reaktiivisesti niiden mukaan.

Rock the Polen kaikki viikkotunnit ja kurssit jatkuvat aiemmin annettuja turvallisuusohjeistuksia noudattaen Helsingissä, Lahdessa, Tampereella sekä Kouvolassa. Muista studioista poiketen rajaamme Helsingin (Rock the Pole Kluuvi ja Aerial Home Haven) viikkotuntiemme asiakaspaikkoja kuuteen oppilaaseen aiemmin ilmoittamamme mukaisesti 14.3. asti. Tästä syystä olemme siirtäneet osan tunneista zoomiin sekä lisänneet viikkotunteja ja vapaaharjoitteluvuoroja helpottamaan varaustilannetta. Emme kuitenkaan ota pois jo tehtyjä varauksia. Tämän seurauksena joillakin viikkotunneilla voi olla enemmän kuin kuusi oppilasta, mutta enimmillään kuitenkin yhdeksän. Kurssit järjestämme aiemmin ilmoitetun mukaisesti, rajaten asiakaspaikat enimmillään yhdeksään oppilaaseen.

Meillä kaikilla on aikamoinen vuosi takana. Korona on palauttanut meidät perusasioiden äärelle ja pakottanut jokaisen sopeutumaan muuttuviin tilanteisiin. Siltikään edes maailmanlaajuinen pandemia ei ole pystynyt nujertamaan meitä ja viemään tanssin iloa pois. Jaksetaan vielä hetki, sillä olemme loppusuoralla.