TIEDOTE ROCK THE POLEN ASIAKKAILLE 9.4.2021

Etelä-Suomen aluehallintoviraston 8.4.2021 antaman päätöksen mukaan urheilu-, liikunta-, huvi- ja virkistyskäytössä olevat tilat määrätään suljettavaksi 10.-23.4.2021 väliseksi ajaksi Kymenlaakson sairaanhoitopiirin alueella, sillä alueen epidemiatilanne on heikentynyt nopeasti viimeisen kahden viikon aikana.

Päätöksen seurauksena Rock the Pole Kouvolan toimipiste sulkee ovensa kahdeksi viikoksi, 10.-23.4.2021 väliseksi ajaksi. Kaikki lähiopetuksena tapahtuvat viikkotunnit, kurssit ja vapaavuorot ovat näin ollen keskeytetty. Olemme kaikkiin kurssilaisiin erikseen yhteydessä sähköpostitse. Suljetuiksi määrättyjä tiloja voidaan käyttää vuonna 2008 syntyneiden ja sitä nuorempien lasten ohjattuun harrastustoimintaan. Lähes kaikki lasten kurssit jatkuvat näin ollen normaalisti, mutta olemme kaikkiin huoltajiin vielä yhteydessä sähköpostitse.

Tiedämme, että päätös ovien sulkemisesta tulee nopealla aikataululla ja olemme kaikki eläneet kuluvan viikon epätietoisuuden varassa. Toivotaan ja tehdään osamme, että seuraavat kaksi viikkoa vievät epidemiatilannetta parempaan suuntaan. On hyvä pitää mielessä, että epäoikeudenmukaiseltakin tuntuvissa ratkaisuissa ja päätöksissä on kyse kuitenkin kaikkein tärkeimmästä; meidän kaikkien hengestä ja terveydestä.

Haluamme kiittää kaikkia oppilaitamme  kärsivällisyydestä, lämpimästä ja kannustavasta palautteesta sekä erityisesti siitä, että olette upeasti noudattaneet studioilla annettuja turvallisuus- ja hygieniaohjeita. Me lupaamme puolestamme käyttää seuraavat kaksi viikkoa tehokkaasti suunnitellen tulevaisuutta. Emme jätä teitä yksin, vaan toivotamme kaikki tervetulleiksi monipuolisille zoom-tunneillemme. Käythän tutustumassa! Huhtikuussa zoomissa on tarjolla myös paljon tunteja, joissa ei tarvita tankoa tai muita erikoisvälineitä. Jokaiselle löytyy varmasti jotakin.