TIEDOTE ROCK THE POLE LAHDEN ASIAKKAILLE 22.4.2021

Meillä on teille iloisia uutisia! Etelä-Suomen aluehallintoviraston antaman päätöksen mukaan Päijät-Hämeen sairaanhoitopiirin alueen liikunta- ja virkistystilat saa jälleen avata asiakkaille. Tilojen käytössä on noudatettava edelleen hygieniavaatimuksia ja varmistettava, että osallistujilla on mahdollisuus säilyttää turvavälit. Päätöksen seurauksena Rock the Pole Lahti avaa ovensa maanantaina 26.4.2021.

Seuraamme aktiivisesti viranomaisten suosituksia ja pyrimme ottamaan ne huomioon kaikessa toiminnassamme myös avaamisen jälkeen. Tarvittaessa muutamme toimintaamme vastaamaan paremmin annettuja ohjeistuksia.

Tarjoamme mahdollisuuden lunastaa ostetuille Rock the Polen sarja- kausikorteille lisäaikaa. Mikäli haluat tukea toimintaamme, voit jättää korvausmahdollisuuden käyttämättä tai käyttää sen vain osittain.

Korvaamme Rock the Pole Lahden toimipisteeltä ostetut sarja- ja kausituotteemme seuraavanlaisesti:

Mikäli sinulla on Rock the Pole Lahden kevätkausikortti, superkausikortti tai kuukausikortti (1KK, 2KK), saat kausikortillesi lisäaikaa 14 päivää.

Mikäli sinulla on sarjakortti (5 tai 10 kertaa), saat tuotteellesi lisäaikaa maksimissaan 25 päivää huomioiden kortin ostopäivän ja aiemman käytön.

Esitämme toiveen tulla päivittämään ostetut tuotteet erikseen ilmoitettuina ajankohtina, ettei vastaanottomme ruuhkaudu toiminnan käynnistyttyä ohjaustunneille ilmoittautumisen yhteydessä. Tiedotamme tästäkin pian lisää.

Mikäli osallistut Rock the Polen kursseille ja kurssisi on jäänyt kesken tai ei ole päässyt ollenkaan alkamaan, olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse kuluvan viikon aikana.

Odotamme jo teitä!