TIEDOTE ROCK THE POLE HELSINGIN JA ROCK THE POLE LAHDEN ASIAKKAILLE 23.12.2021

Hyvät oppilaat!

Olisimme halunneet muistaa teitä toisenlaisella jouluyllätyksellä. Suomen koronavirustilanne on heikentynyt huomattavasti, ja toimiin on ryhdytty tautitilanteen hillitsemiseksi. Olettekin varmasti seuranneet kuluvan päivän uutisointia ja tämän tiedotteen sisältö ei varmasti tule monille enää yllätyksenä:

Etelä-Suomen Aluehallintovirasto on tänään määrännyt kaikki yleiset ja yksityiset liikuntatilat suljettaviksi 28.12.2021-10.1.2022 väliseksi ajaksi. Tämä tarkoittaa sitä, että Rock the Pole Helsingin (Rock the Pole Kluuvi ja Aerial Home Haven) sekä Rock the Pole Lahden viikkotunnit ja -kurssit ovat tauolla tämän ajan.

Kiinnioloaika hyvitetään asiakkaillemme ja tiedotamme tästä erikseen. Seuraathan uutisointiamme somessa, kotisivuillamme ja tilaat uutiskirjeemme (www.rockthepole.fi, skrollaa alas tilaukseen).

Järjestämme teille kiinniolon aikana zoom-tunteja, joten pysythän kuulolla. Mahdollisista vapaaharjoitteluvuoroista, salin vuokraamisesta sekä zoom-tuntien aikatauluista tiedotetaan viimeistään maanantaina 27.12.

Maanantain 27.12. tunnit järjestetään lukujärjestyksen mukaisesti. Kluuvin studiolta löytyy tunteja sekä vapareita nyt myös Tapaninpäivänä 26.12.

Älkää olko murheissanne, sillä asioilla on tapana järjestyä. Nyt on aika rentoutua ja rauhoittua joulun viettoon.

Lämmintä joulua kaikille oppilaillemme ja vilpitön kiitos ymmärryksestä sekä kuluneesta vuodesta!

Rock the Pole