TIEDOTE ROCK THE POLE KOUVOLAN OPPILAILLE 19.1.2022

Hyvät oppilaat,

Meillä on teille jälleen ikäviä uutisia. Etelä-Suomen aluehallintoviraston Kymenlaakson sairaanhoitopiirin alueella annetun uusimman määräyksen seurauksena Rock the Pole Kouvola ei voi järjestää viikkotunteja tai kursseja lähiopetuksena 20.1.-2.2.2022 välisenä aikana. Tämä tarkoittaa sitä, että Rock the Pole Kouvolan viikkotunnit ja -kurssit ovat tauolla tämän ajan.

Viikkolukujärjestyksestä löytyvät ohjaustunnit poistetaan kuluvan viikon aikana varausjärjestelmästä eikä tämä edellytä oppilailta toimenpiteitä tehtyjen varausten suhteen. Kurssilaisiin ollaan yhteydessä lähipäivinä sähköpostitse. Keskiviikon 19.1. ohjaustunnit järjestetään normaalisti, lukujärjestyksen mukaisesti.

Sulkumääräys ei koske lasten ja nuorten toimintaa, joten Rock the Polen lasten ja nuorten kurssit alkavat aiemmin ilmoitetun mukaisesti kuluvalla viikolla.

Kiinnioloaika hyvitetään asiakkaillemme ja tiedotamme tästä erikseen. Seuraathan uutisointiamme somessa, kotisivuillamme ja tilaat uutiskirjeemme (www.rockthepolefi, skrollaa alas tilaukseen).

Aluehallintoviraston päätös ei koske ammattiurheilemista eikä yksityis- tai perhe-elämän piiriin kuuluvaa toimintaa. Ohjaustuntien ollessa tauolla, kartoitamme kiinnostustanne somessa ”yksityisille vapareille” sekä järjestämme Zoom-tunteja. Rock the Polen Zoom-tuntitarjonnassa on pyritty huomioimaan entistä paremmin ne oppilaat, joilla ei ole kotona omaa tankoa.

Lisää informaatiota vapareista tulee pian lisää. Zoom-tunnit ovat käynnissä päivittäin ja niihin voi tutustua lisää Rock the Polen verkkosivuilta.

Toivottavasti Suomen koronavirustilanne tasoittuu pian ja pääsisimme harjoittelemaan jälleen yhdessä. Kun sen aika on, odotamme teitä.