TIEDOTE ROCK THE POLE TAMPEREEN OPPILAILLE 21.1.2022

Ikävä kyllä Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston Pirkanmaan sairaanhoitopiirin kuntien alueilla annetun uusimman määräyksen seurauksena Rock the Pole Tampere ei pääse vielä järjestämään ohjattuja viikkotunteja tai kursseja. Tämä tarkoittaa sitä, että Rock the Pole Tampereen viikkotunnit ja kurssit ovat tauolla 4.2.2022 saakka.

Viikkolukujärjestyksestä löytyvät ohjaustunnit poistetaan viikonlopun aikana varausjärjestelmästä eikä tämä edellytä oppilailta toimenpiteitä tehtyjen varausten suhteen.

Kurssilaisiin ollaan yhteydessä lähipäivinä sähköpostitse. Sulkumääräys ei koske lasten ja nuorten toimintaa.

Kiinnioloaika hyvitetään asiakkaillemme ja tiedotamme tästä erikseen. Seuraathan uutisointiamme somessa, kotisivuillamme ja tilaat uutiskirjeemme (www.rockthepole.fi, skrollaa alas tilaukseen).

Aluehallintoviraston päätös ei koske ammattiurheilemista eikä yksityis- tai perhe-elämän piiriin kuuluvaa toimintaa. Ohjaustuntien ollessa tauolla, järjestämme edelleen vapareita sekä tarjoamme niiden lisäksi myös mahdollisuuden omatoimisiin treeneihin studioilla (”yksityiset vaparit”), yksityistunteja sekä Zoom-tunteja. Zoom-tuntitarjonnassa on pyritty huomioimaan entistä paremmin ne oppilaat, joilla ei ole kotona omaa tankoa. Lisää informaatiota vapareista ja yksityistunneista tulee pian lisää. Zoom-tunnit ovat käynnissä päivittäin ja niihin voi tutustua lisää Rock the Polen nettisivuilla.

Toivottavasti Suomen koronavirustilanne tasoittuu pian ja pääsisimme harjoittelemaan jälleen yhdessä. Kun sen aika on, odotamme teitä.