TIEDOTE ROCK THE POLE LAHDEN OPPILAILLE 26.1.2022

Etelä-Suomen aluehallintoviraston uusimman määräyksen seurauksena Rock the Pole Lahden studio ei voi edelleenkään järjestää viikkotunteja tai kursseja lähiopetuksena. Tämä tarkoittaa sitä, että Rock the Pole Lahden viikkotunnit ja kurssit ovat tauolla 9.2.2022 saakka.

Viikkolukujärjestyksestä löytyvät ohjaustunnit poistetaan viikonlopun aikana varausjärjestelmästä eikä tämä edellytä oppilailta toimenpiteitä tehtyjen varausten suhteen. Kurssilaisiin ollaan yhteydessä ensi viikon aikana sähköpostitse.
Sulkumääräys ei koske lasten ja nuorten toimintaa.

Kiinnioloaika hyvitetään asiakkaillemme ja tiedotamme tästä erikseen, kun tiedämme milloin ovet saadaan jälleen avata. Seuraathan uutisointiamme somessa, kotisivuillamme ja tilaat uutiskirjeemme (www.rockthepole.fi, skrollaa alas tilaukseen).

Aluehallintoviraston päätös ei koske ammattiurheilemista eikä yksityis- tai perhe-elämän piiriin kuuluvaa toimintaa. Ohjaustuntien ollessa tauolla, tulemme tarjoamaan lisää yksityisiä vapareita, mahdollisuuden osallistua yksityistuntenneille ja järjestämme erilaisia Zoom-tunteja sinne koteihin. Zoom-tuntitarjonnassa on pyritty huomioimaan entistä paremmin ne oppilaat, joilla ei ole kotona omaa tankoa. Vapareita ilmestyy lukujärjestykseen pian lisää.

Tiedämme, että monella siellä kotona seinät kaatuvat jo päälle. Me odotamme yhdessä treenaamista vähintään yhtä paljon kuin tekin. Peukut pystyyn, että Suomen koronavirustilanne rauhoittuu tulevan kahden viikon aikana ja toivotaan, että tämä on viimeinen jakamamme sulkutiedote. Teemme parhaamme pitääksenne teidät aktiivisina pitkittyneen kiinniolon aikana.

Rock the Pole