TIEDOTE ROCK THE POLE KOUVOLAN OPPILAILLE 31.1.2022

Ikävä kyllä Etelä-Suomen aluehallintoviraston Kymenlaakson sairaanhoitopiirin alueella annetun uusimman määräyksen seurauksena Rock the Pole Kouvola ei voi edelleenkään järjestää viikkotunteja tai kursseja lähiopetuksena. AVI:n päätös on voimassa 15.2.2022 asti. Tämä tarkoittaa sitä, että Rock the Pole Kouvolan viikkotunnit ja -kurssit ovat tauolla sinne saakka.

Viikkolukujärjestyksestä löytyvät ohjaustunnit poistetaan kuluvan viikon aikana varausjärjestelmästä eikä tämä edellytä oppilailta toimenpiteitä tehtyjen varausten suhteen. Kurssilaisiin ollaan yhteydessä lähipäivinä sähköpostitse.

Sulkumääräys ei koske lasten ja nuorten toimintaa, joten Rock the Polen lasten ja nuorten kurssit jatkuvat normaalisti.Kiinnioloaika hyvitetään asiakkaillemme ja tiedotamme tästä erikseen. Seuraathan uutisointiamme somessa, kotisivuillamme ja tilaat uutiskirjeemme (www.rockthepole.fi, skrollaa alas tilaukseen).

Aluehallintoviraston päätös ei koske ammattiurheilemista eikä yksityis- tai perhe-elämän piiriin kuuluvaa toimintaa. Ohjaustuntien ollessa tauolla, jatkamme yksityisten vaparien tarjoamista. Uusia vapariaikoja löytyy pian lukujärjestyksestä.

Toivotaan, että pääsemme viimeistään helmikuun puolella avaamaan studion ovet ja jatkamaan harjoittelua yhdessä.

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.