TIEDOTE ROCK THE POLE HELSINGIN ASIAKKAILLE 31.1.2022

Joko huomasitte? Etelä-Suomen AVI:n uusimman päätöksen seurauksena Rock the Pole Helsingin studiot avaavat ovensa jo huomenna tiistaina 1.2.!

Tämä on mielestämme paras uutinen hetkeen ja odotamme täällä jo kovasti teitä tunneille! Pyydämme, että innostuksesta huolimatta maltat lukea tämän postauksen huolellisesti loppuun saakka. Seuraamme aktiivisesti viranomaisten suosituksia ja pyrimme ottamaan ne huomioon kaikessa toiminnassamme myös avaamisen jälkeen. Tarvittaessa muutamme toimintaamme vastaamaan paremmin annettuja ohjeistuksia.

Yksityisistä vapareista & ohjaustunneista

Kuluvalle viikolle on varattu useita yksityisiä vapareita ja toivotamme kaikki vaparilaiset edelleen lämpimästi tervetulleiksi tehdyille varauksille. Emme siis poista varauksia kalenterista, vaikka ovemme ohjatuille tunneille aukeavatkin. Tämän seurauksena kaikki ohjatut tunnit tullaan järjestämään Rock the Pole Kluuvin studiolla poikkeusaikataululla. Tulemme tarjoamaan yksityisiä vapareita myös jatkossa, joten pysythän kuulolla.

Kuluvan viikon ohjaustunnit ilmestyvät takaisin kalenteriin ihan just!

Sarja- ja kausituotteiden korvauksista

Olemme luvanneet hyvittää kausi- ja sarjakorteille kiinnioloajan lisäajan muodossa ja näin myös toimimme. Mikäli haluat tukea toimintaamme, voit jättää korvausmahdollisuuden käyttämättä tai käyttää sen vain osittain.

Kevätkausikortti 2022, Helsinki: lisäaikaa 31 päivää, viimeinen voimassaolopäivä 1.7.2022

Sarjakortit (5krt, 10krt): lisäaikaa maksimissaan 31 päivää huomioiden kortin ostopäivän ja aiemman käytön

Kurssit: Päivitämme juuri kurssitarjontaamme ja kontaktoimme kaikkia kurssilaisia korvauskäytännöistämme sähköpostitse tiistain 1.2. aikana.

Esitämme toiveen tulla päivittämään ostetut tuotteet erikseen ilmoitettuina ajankohtina, ettei vastaanottomme ruuhkaudu toiminnan käynnistyttyä ohjaustunneille ilmoittautumisen yhteydessä.

Lisäaika sarja- ja kausikorteille on lunastettava 13.2.2022 mennessä.